Bestelstatus
Vul je gegevens in en bekijk de status van je bestelling.
Vul je gegevens in en bekijk de status van je bestelling.
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Dit is verschillend voor de bestelling van een abonnement of een Prepaid. Kijk hier hoe je kunt betalen.
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan op 3 manieren:
Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'.
Je betaalt dan wanneer de koerier het toestel bezorgt. In dat geval kan je niet via creditcard betalen.
Heb je een Prepaid besteld? Dan kun je op twee manieren betalen":
Je kunt met Prepaid niet betalen bij ontvangst. Na het plaatsen van je PrePaid-bestelling heb je 7 dagen de tijd om te betalen. Daarna vervalt de bestelling.
De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig de thuiskopieheffing betalen.
Lees meer over de thuiskopieheffingBij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.
Als je een T-Mobile abonnement wilt aanvragen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als jouw ouders of voogd akkoord gaan met het aangaan van een abonnement, dan moet de bestelling geplaatst worden op naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn, omdat wij alleen kunnen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.
PrePaid
Voor het zelfstandig kopen van een PrePaid-pakket moet je 16 jaar oud zijn. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent, mag je wel online een PrePaid-pakket bestellen. Maar bij de bezorging moet dan wel altijd een ouder of voogd aanwezig zijn.
Voor het bestellen van een nieuw T-Mobile abonnement heb je een van de volgende identiteitsbewijzen nodig:
*Je kunt alleen een Sim Only abonnement nemen, geen abonnement met toestel.
Let op! Bij bezorging van het pakket controleert de koerier de gegevens van het identiteitsbewijs. Zorg er dus voor dat je het identiteitsbewijs kunt tonen dat je hebt gebruikt bij je bestelling.
Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een T-Mobile abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn, en je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je een abonnement in een T-Mobile Shop aangaat. Neem de volgende documenten mee:
Ga je een abonnement aan via www.t-mobile.nl, telefonisch of een bij een ander verkooppunt? Dan kun je geen buitenlands rekeningnummer opgeven.
Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl.
Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ van je mailbox of de e-mail daar misschien in staat.
Staat de e-mail niet in je spambox? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ja, je kunt via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag kiezen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.
Voor beide geldt: Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.
PrePaid-bestelling
Heb je een PrePaid Sim Only of een PrePaid Internetstick besteld? Dan geldt het volgende:
Heb je een PrePaid Sim Only besteld? Dan moet je vooraf online betalen met iDeal of creditcard.
Je kunt op werkdagen tot op de dag voor de levering tot 22:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt zowel de dag als het gewenste bezorgadres wijzigen. Dit kan via www.mijnafspraak.nl.
Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl.
Bezorging op je werk
Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de bezorger als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.
Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers binnen 24 uur contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.
Goed om te weten:
Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.
De bezorging verschilt per bestelling. Kijk hier wat er voor jouw bestelling van toepassing is.
Sim Only-abonnement
Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.
PrePaid Sim Only of Internetstick
Heb je PrePaid Sim Only of PrePaid Internetstick besteld? Na je online betaling versturen we je bestelling via de post. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.
PrePaid-telefoon
Het bezorgen van een PrePaid-telefoon gaat hetzelfde als bij de andere telefoons. Een gemachtigd persoon mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Diegene moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en jouw legitimatiebewijs laten zien aan de bezorger.
Soms zijn de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet hetzelfde als die in het identiteitsbewijs. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. We lossen dit zo snel mogelijk voor je op:
Bescherming persoonsgegevens
T-Mobile hecht veel waarde aan het beschermen van je persoonsgegevens en verstrekt deze nooit aan derden. In onze Privacy Statement lees je hier meer over.
Gebruik van persoonsgegevens
Je persoonsgegevens worden na afhandeling van de bezorging verstuurd naar T-Mobile en worden bij AMP Groep op een veilige wijze gewist. T-Mobile gebruikt de gegevens alleen om contact op te kunnen nemen met haar klanten.
BSN-nummer
Het burgerservicenummer (BSN-nummer) mag wettelijk niet worden ingescand en opgeslagen door telecomaanbieders. De bezorger controleert daarom je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op.
Veilig betalen per PIN
De bezorgers van AMP Groep hebben een mobiele betaalautomaat. De bezorger mag niet meekijken op het moment dat je de pincode intoetst. Verder worden de mobiele betaalautomaten elke dag nagelopen.
Betrouwbare bezorgers
De bezorgers werken in veel gevallen al jaren voor AMP Groep. Ze moeten voor ze in dienst gaan een Verklaring Omtrent Gedrag laten zien en een geheimhoudingsverklaring tekenen.
Wie is de bezorger?
Op de dag voor de bezorging kun je op www.mijnafspraak.nl een foto bekijken van de bezorger die je bestelling bezorgt. Zo weet je wie je kunt verwachten. Ook zie je dan een unieke code waarmee de bezorger zich kan identificeren. Vraag hem dus gerust naar deze code als je alleen de foto niet veilig genoeg vindt.
Binnen enkele minuten. Dit gebeurt automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. Heel af en toe duurt het iets langer voordat je nieuwe abonnement geactiveerd is. Tip: zet je telefoon uit en dan weer aan; soms helpt dit. Kun je binnen 24 uur nog niet bellen? Neem dan contact met ons op.
Ik ben een nieuwe klant
T-Mobile kan je identiteit niet persoonlijk controleren en wil de gegevens van klanten beschermen. Daarom mag er niet aan derden uitgeleverd worden.
Ik ben een bestaande klant
Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
Ik ben een PrePaid-klant
Een gemachtigde mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.
Als je een T-Mobile abonnement bestelt, heb je vaak een bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling in 2 stappen nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen.
Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen
Hoe lang je bedenktijd is, hangt af waar je besteld hebt. Hieronder geven we een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou de bedenktijd van een T-Mobile winkel.
Heb je een nieuw abonnement genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
Heb je een nieuw abonnement genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
Heb je je abonnement verlengd, een PrePaid besteld of een los toestel gekocht? Dan geven we je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.
Heb je een nieuw abonnement genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet verlopen? Dan kun je je bestelling annuleren.
De kans is groot dat een toestel onderdeel van de bestelling is. Dit toestel moet teruggestuurd worden.
Je moet het toestel compleet (dus inclusief lader, koptelefoon en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Zorg ervoor dat je een verzendbewijs ontvangt en bewaar deze goed. Als wij het pakket terug hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd.
Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.
Heb je een bedrag bijbetaald, bijvoorbeeld aansluitkosten, of een bijbetaling voor het toestel? Als we je toestel retour hebben ontvangen storten we dat bedrag binnen twee weken terug op je rekening.
Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.
Ook dat is mogelijk, hiervoor kun de stappen op deze pagina volgen.
Het modem willen we graag retour ontvangen. Bij het aanmelden van je annulering vragen we om het IMEI-nummer van het toestel. Hier vul je het IMEI-nummer van het modem in.
Nadat wij je annulering hebben verwerkt sturen we je een bevestiging.
Het bedrag dat je hebt betaald wordt binnen twee weken na versturen van deze bevestiging terugbetaald.
Heb je de bestelling al gekregen, dan kun je jouw bestelling niet meer wijzigen. Is de bestelling nog niet bezorgd, kijk dan hieronder.
Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile, of via t-mobile.nl
Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, willen we graag kijken of we je bestelling nog kunnen wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.
Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Neem contact op met je verkooppunt, T-Mobile kan je bestelling niet wijzigen.
Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.
Gaat je toestel later kapot? Lees dan hieronder verder over je garantie.
Neem contact op met onze Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.
Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.
Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden.
Neem contact op met onze Klantenservice
Een digitaal contract staat op een laptop. De bezorger maakt het digitale contract bij de bezorging samen met jou in orde:
Ja, een digitaal contract is volgens Europese regelgeving even rechtsgeldig als een normaal papieren contract.
Ja, een digitaal contract is veilig:
De afhandeling van het digitaal contract duurt ongeveer 3-5 minuten. Het proces in zes stappen:
We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden.
Is de e-mail met het contract echt verwijderd, dan kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd, deze is geschikt om uit te printen. Heb je de e-mail met het contract niet meer, dan kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
Je kunt contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
Als je een abonnement afsluit, sturen wij je het contract per e-mail. Dit digitale contract is beveiligd met een wachtwoord. Je wachtwoord is de postcode van het adres op je contract. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).